+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 19:33 توسط میلاد
|
سلام من میلاد هستم عاشق بازیگری و متاسفانه در زمان کودکی نتوانستم بازیگر بشم و الان هم به خاطر راضی نبودن پدر و مادر و به اجبار نتوانستم بازیگر بشوم این وبلاگ رو زدم تا عقده هایی رو که تو ی این 14-15 سال اخیر داشتم خالی کنم این هم ایمیل وبلاگ هست کاری داشتید و نظری داشتید به ما ایمیل کنید vapce-myc@yahoo.com